Dworek w Karniowie

Dawno u mnie nie było miejsc opuszczonych i zarazem zruinowanych. Mam tu dworek o którym mało jest informacji w sieci ale dowiedziałem się z pewnych zródeł że kiedys tam była w nim szkoła. Sprawdziłem tą informacje osobiście i faktycznie w pomieszczeniach widać że mieściła się tu szkoła a w piwnicach można znaleść stare zeszyty, książki i różne przedmioty szkolne. Zapraszam więc do oglądnięcia "Silent Hill" :) 

Przez chwilę zastanawiałem się co to jest :)


Zapowiada się ciekawie.

Odrazu widać na którą stronę Błoń chodzą miejscowi :)

A tu pewnie trenowali przed derbami.

Boisko treningowe? 

Tu na pewno ławka rezerwowych z napojem energy !!! (eksponaty orginalne nie ustawiane do zdjęcia)

Zaglądnijmy co jest na piętrze.


Sala odpraw :)





Nie byłbym sobą jakbym nie zszedł do podziemi !!! 



                  To by było na tyle, dworek z zewnątrz całkiem w dobrym stanie, środek trochę gorszy. Szkoda że niszczeje ale jak widzieliśmy przynajmniej miejscowa gangsta ma gdzie urzędować :) 

Komentarze

  1. szkoda, że nikt o niego nie dba, ale przynajmniej powstały na jego temat wspaniałe prace....http://colonialharbour.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty