Kacwin

Kacwin jest wioską położoną na malowniczych terenach Spisza graniczący ze Słowacją. Wspaniałe górskie widoki, spokój, zabytki, wodospady, bliskość do innych okolicznych atrakcji: to tylko niektóre atrakcje Kacwina. Miejscowość tą  wymienia się w dokumentach historycznych już w 1320 roku.

Kapliczek w Kacwinie jak i na pobliskich górkach jest co nie miara.

Widok na Pieniny - Trzy Korony w oddali.


Z drugiej strony widok na Tatry.






Trzy Korony ze zbliżenia.



Potok Kacwinka.









Oczywiście blogspot zrobił robotę po swojemu. To zdjęcie było ciemne na dole uwydatniając tą niesamowitą chmurę 15 min. przed ulewą.

Siedząc na balkonie popijając browarka delektowałem się i fotografowałem Super Moon :)
Spędziłem w Kacwinie tegoroczny urlop, pełna sielanka co zresztą widać na zdjęciach. Polecam pensjonat Kinga, który oferuje różnego rodzaju pokoje, domki a nawet domek nad potokiem w którym mieszkałem.

Komentarze

  1. Piękne tereny i zdjęcia, jak dla mnie księżyc i zbliżenie na Trzy Korony naj :)
    Pozdrowienia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. niesamowity ten księżyc i w ogóle piękne okoliczności przyrody ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Udowodniłeś że Polska jest piękna :) Super zdjęcia !

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty