VW Garbus

W tym roku wakacje rozpoczęły się w Kryspinowie zlotem Garbusków. Przejeżdżając z aparatem :) wstąpiłem na chwile pooglądać te dzieła sztuki oraz pomysłowość właścicieli.

Volkswagen Garbus – produkowany w latach 1938-2003 był najdłużej i najliczniej produkowanym modelem samochodu w historii motoryzacji.


Łącznie wyprodukowano 21 529 464 egzemplarzy modelu z czego 15 444 858 w Niemczech – w tym 330 251 kabrioletów, około 3 350 000 w Brazylii.


Ciekawa sztuka.

Geniusz właściciela tego modelu mnie przeraża :)

To jakiś zdobywca bo się chwali statuetką.


Jak widać było tego trochę. 

Tabliczka mówi nam że był to zlot międzynarodowy.

Tradycyjny model Garbuska wyparło to białe :)

Kiedyś znak czasu...

Teraz wyprzedził swoje czasy. To początek czegoś nowego, może się podobać może się nie podobać. Mnie osobiście się podoba jak i reklama tegoż modelu http://www.youtube.com/watch?v=n1cQ5RmltyU ale to już nie to co stary dobry Garbus.


Komentarze

  1. Z chęcią przygarnę takiego jednego garbusa ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kierownicy z łańcucha jeszcze nie widziałem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie pokazane piękne auta!

    OdpowiedzUsuń
  4. urzekły mnie ujęcia ' przy szybie '

    knapekblog.pl

    pozdrawiam , K.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty